سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :64
کل بازدید :844057
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/28
12:12 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

اجرای بازی پلی استیشن در کامپیوتر (شماره 1171)

منبع: 4download

تا به حال نرم افزارهای گوناگونی برای این کار تولید شده اند که هیچکدام موفقیتی جالب کسب نکرده اند. ولی شبیه ساز PCSX2 کاملترین و قدرتمند ترین و سریعترین این سری از نرم افزارها است که به صورت رایگان انتشار می یابد و با داشتن پلاگین های متعدد و کاربردی که کمک بسیاری به نحوه اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر می کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید اکثر بازی های پلی استیشن 2 را در این کامپیوتر خود اجرا نمائید. این نرم افزار توسط بهترین متخصصان موجود در این زمینه تهیه شده که به صورت مداوم در حال گسترش و هرچه قدرتمندتر کردن این نرم افزار شبیه ساز هستند.

شما می توانید با مراجعه به این سایت از نسخه های بروز شده پلاگین ها و نرم افزار استفاده نمایید. تا این زمان آخرین نسخه موجود ورژن 0.9.1 می باشد . برای استفاده از این نرم افزار , پس از نصب برنامه نیاز به جایگزین کردن فایل BIOS نرم افزار در دایرکتوری نصب شده دارید و می توانید پلاگین های موجود را نیز در پوشه پلاگین کپی کرده و سپس برای اعمال تغییرات لازم مانند عکس زیر اقدام نمایید.

برای تنظیمات دیگر شما می توانید از قسمت راهنمایی سایت سازنده به زبان فارسی کمک بگیرد.
Setup + Plugins +Bios دانلود:

http://rapidshare.com/files/110117568/PCSX2.v.0.9.1.rar